Saturday, 15 November 2014

Tutorial Halfmoon Shawl

Assalamualaikum :)

Now, Ira nak post kan tutorial pasal shawl. Sekarang ni memang ramai yg suka pakai shawl kan? :) Walaupun Ira ni tak reti sangat nak pakai shawl. Kita sama sama belajar lah ye! Hehe

 

More info : Hijab Zone

Selamat mencuba ! Ira tak boleh bayangkan kalau Ira yg pakai shawl cantik mcm sis yg kat atas ni. Mesti cantik... Cantik ke? In shaa allah! Korang try lah pakai. Tapi kalau nk cuba, pakai lah shawl yg sesuai dengan muka korang. If muka korang bulat, bulatlah shawl tu. Hehe merapu pulak aku ><

No comments: