MISS NADDY



"Seorang hamba Allah swt..."

Aku ni pendiam dan aku akan jadi peramah bila dengan orang yang dah biasa dengan aku je. Tak percaya? Tanyalah dia orang.

"Kuat nangis..."

Rasanya aku ni mudah mengalirkan air mata. Lagi lagi kena marah.

"Dressing simple!"

Terlalu simple. Susah nak terangkan tapi aku memang simple. Tapi kadang kadang teringin jugak nak jadi cantik macam perempuan lain.

"Kuat makan!"

Aku memang kuat makan. Bak kata adik adik aku, beruang malas yang suka makan. Itulah aku hahaha.

"Suka pendam..."

Sebab aku tak suka heboh. Biarlah aku pendam sampai masalah tu akan hilang sendiri. Biasanya aku selalu tarik nafas supaya stres tu hilang. Kadang kadang aku jerit puas puas. Dapat jerit kat pantai best jugak...















 

No comments: