Saturday, 15 November 2014

Jelesnya Aku !

Assalamualaikum guys...

Selamat pagi! Sihat semua? Alhamdulillah Ira kat sini sihat jee. Setakat ni Ira dah blogwalking blog-blog senior yang ada tulis novel kat dalam blog dia. Kebanyakannya novel dia orang dah terbit! OMG jelesnya aku!!! Ira harap sangat novel Ira diterbitkan... In shaa allah tengah tunggu giliran ni. Hehe xx Yelah bukan aku sorang yang hantar manuskrip tu. Beribu! Cehh ~

Contohnya macam akak ni haa Sis Ayumi , novel dia banyak dah diterbitkan tau. Jeles aku! Tu yang Ira nak tanya kat korang yang ada pengalaman jadi novelis sekarang ni, kita boleh hantar karya kita kat penerbit lain-lain ke ek? Please comment! Satu pun jadiklah ye. Sebab sekarang ni Ira tengah tunggu respons dari penerbit kaki novel.

Harap lepas 3 bulan ni ada respon lah :') Tulah impian Ira yang terbesar sekali dalam hidup Ira ni... Hm, harap2 diterbitkan lah. Tak habis2! Hehe

Ok lah babai ! ^^

2 comments:

Cik Nadyya said...

sis ayumi? mcm pena dnga . nt nak terjah la :)

MunSiKettod said...

good luck!! jangan putus asa taw!!