Friday, 28 November 2014

Pertandingan Bicara Berirama Peringkat Daerah

Assalamualaikum guys


Ira yang kat sebelah konduktor tu. Alah yang pakai kot hitam tu.

Firstly kita throwback dulu pertandingan ni. Nak tau tak ni pertandingan apa? Ni pertandingan bicara berirama peringkat daerah seremban 1. Nama sekolah Ira, Sekolah Menengah Kebangsaan Mantin, Negeri Sembilan. Pernah dengar tak? Kalau tak, cari kat google ^^ Ira bangga sangat sebab sekolah Ira jadi johan dalam pertandingan ni.

Berkat usaha kita orang dan juga tunjuk ajar dari Cikgu Hidayah, Cikgu Suhaila dan lain-lain, akhirnya smk mantin dapat masuk peringkat negeri dalam pertandingan ni. Tapi peringkat negeri Ira takde gambar. Nasib tak menyebelahi kami, banyak sekolah yang terer kan... Tu yang tak menang. Tapi kita orang memang ada harapan untuk menang. Hehe.

So, anugerah yang kita orang dapat time daerah ni adalah :

  1. Johan  Bicara Berirama
  2. Konduktor Terbaik
  3. Skrip Terbaik






Alhamdulillah terima kasih Ya Allah :)

Peringkat Daerah : 30 April 2014
Peringkat Negeri : Tak ingat :)




No comments: