Saturday, 17 October 2015

Hati .


Ramai yang cakap aku ni kuat dan dia orang respect sebab aku banyak sabar. Aku dah banyak kali cakap, aku memang suka sabar tapi kadang kadang aku sabar pun ada had nya jugak. Sebenarnya aku dah penat bersabarlah. Banyak sangat dugaan yang aku kena sabar sampai aku sendiri tak kuat untuk menghadapinya. Aku dah tak kuat. Serius aku cakap sekarang ni aku dah tak kuat, 

Drama ohh drama... Bagus betul lakonan makhluk Allah kat dunia ni. Biasalah lumrah hidup kan. Bak kata mak aku, tak seronoklah hidup kalau takde masalah. Tapi kalau dah selalu ada masalah, aku rasa macam dah tak berguna jadi Nadhira ni haih. Sabar jelah... Hmm stay strong :')

3 comments:

amira faqihah said...

semoga terus kuat :)

Nad Simple said...

Insya-Allah terima kasih amira :)

Kakak Tiri Cinderella said...

Bertabahlah... Merasa sakitnya ujian tanda kita masih hidup :) Syukur alhamdulillah.