Sunday, 18 October 2015

Esok cuti lagi sebab jerebu...?

Assalamualaikum guys...


Holla... Tahun ni banyak betul cuti sekolah kan. Sampai Ira pun asyik duk tengok bacaan ipu kat google. Dalam berapa hari ni hujan lebat, jerebu kurang tapi hari ni naik balik. Haih cuti je memanjang. Tapi bagus jugak. Boleh bangun lambat esok. Ahaks! Kementerian ni baik betul bagi cuti esok dan paper Tasawwur terpaksalah ditangguhkan. Punyalah suka... *Senyum sampai ke telinga*

Tapi bilalah jerebu ni nak hilang eh? Ira dah lama tak sedut udara bersih. Oksigen mari sini haha. Asyik duk sedut asap aje huh?! 

Sekian.

2 comments:

Kakak Tiri Cinderella said...

Tuu laa hari tuu ingatkan jerebu dah takde dah... Tapi kelmarin baru perasan tempat KTC kabur semacam --'
Tengok TV tadi pun cakap esok ada sekolah perlu ditutup semula.
Apa apa pun, doa jer laa moga masalah jerebu selesai dgn segera... In shaa Allah. Amin. :)

Amanina Hussaini Dzulkeflee said...

Betul gakk.. Ayah pon takde semangat nak ambik gambar pemandangan sebab jerebu. Rasa sedih tengok ayah..