Thursday, 22 October 2015

Hati Mati ehh

Assalamualaikum guys...


Holla... Betul ke hati aku dah mati ni? Hahaha lawak bila dengar hati Ira dah mati. Hati Ira mati bukan sebab lelaki tapi sebab segala galanya. Sebab tulah sekarang ni Ira susah nak keluarkan air mata. Nak nangis pun takde air mata. Pelik kan? Mungkin hati Ira dah lali dengan semua yang jadi kat Ira ni. Kata orang dugaan...

Korang perasan tak Ira banyak post pasal hati kali ni? Kenapa eh? Sebab... Ira nak orang faham yang Ira ni manusia bukan patung yang boleh abaikan sesuka hati. Ada kawan pun macam takde kawan. Sabar jelah. Sebenarnya kan. Ira teringin sangat nak jadi macam dulu. Yang tak matang dan childish. Macam bibah dalam cerita alaa bib tu. Happy je dia. Memang heroin dia Ira minat. Risteena kan? Hihi.

Sekarang ni Ira nak bagitau korang yang Ira memang takde hati. Ira cuma cinta Allah, Rasulullah. keluarga dan kawan kawan. Ira ada kawan ke? Persoalannya sekarang, betul ke kawan boleh tolong kita masa kita susah dan senang? Entahlah awak...



No comments: