Tuesday, 20 February 2018

Pengalaman dalam MRI

Assalamualaikum...


Image result for gambar mri

Selamat pagi dan salam subuh semua!

Percaya tak Ira pernah masuk dalam MRI ni? Mesti tak percaya kan. Ira sendiri yang masuk dalam tu Ira tahulah walaupun masa tu untuk scan kepala je. Seram jugak masuk dalam tu. Cikgu Ira cakap tak sampai 5 minit pun and takde apa pun. Cuma seram sejuk jelah sebab first time kan. Lagi2 sebelum masuk tempat tu nampak ada pembantu perubatan tengah sorong tempat letak mayat. Kau rasa? Seram kot huhuhu.

Bila Ira scan kepala dalam MRI tu? 

Masa Ira umur 17 tahun. Masa tu sakit sangat kepala ni. Ira pernah kan cerita pasal sakit kepala berterusan? Haa memang betul. Ira tak tahu kenapa masa tu tahun 2016 tu kepala Ira sakit sangat sampai nak pecah rasa. Ira memang kalau kena migrain ke apa, Ira automotik akan fikir banyak. Benda yang tak penting pun fikir. Alhamdulillah sekarang ni kepala Ira dah ok. Tak seteruk dulu. Ujian Allah rasanya. 

Kalau korang baca tapi tak percaya takpelah. Boleh check sendiri nama pesakit yang bernama Nur Nadhira ni. Kat mana? Hospital Tuanku Jaafar kat Seremban. Tapi seronok jugak ada pengalaman kan. Apa2 pun Ira harap lepas ni Ira boleh jaga diri Ira baik2. InsyaAllah...


No comments: