Friday, 10 June 2016

Serba serbi simple

Assalamualaikum...


Maaf semua, sebab aku dah lama tak bahasakan diri aku dengan nama Ira. Maaf juga sebab bahasakan diri dengan 'aku'...

Bila agaknya aku nak buat spec ek? Mata dah rabun tahap gaban ni. Tu spec siapa pulak? Spec kawan akulah Mira hahaha.

Saja nak selfie dengan spec tu. 

Kalau korang nak tahu, aku ni serba serbi simple. Tak kisah pakai apa pun asalkan bergaya! Aku tak pandai nak dress up tapi sekali aku dress up, tak ingat dunia! Mekap? Gincu? Eye liner? Celak...? Aku tak minat pakai semua tu sekarang. Tunggulah satu hari nanti dah betul betul berduit barulah teringin nak pakai. Buat masa sekarang huduh kot kalau aku pakai semua tu. Nampak macam pondan sesat....

So, itulah salah satunya ciri ciri diri aku yang korang kena tahu. Serba serbi simple. Simple! Natural! Be myself...

Tak perlu ikut cara orang. Cukuplah kita ikut cara kita sendiri. Lagi bagus.

No comments: