Saturday, 15 August 2015

Kenapa Ira tak pilih aliran sains?

Assalamualaikum guys...


Holla, Ira kembali lagi hehe. Sekarang ni Ira nak bercerita pulak tentang kenapa Ira tak pilih aliran sains. Siapa ada baca fakta Ira taulah Ira ambik aliran apa sekarang. Siapa belum baca, pergi baca sekarang... Eh paksa orang pulak XD Sebenarnya Ira minat sains. Minat sangat tapi sayang Ira tak dimasukkan di kelas sains,

Ekceli boleh je masuk aliran tu dengan permohonan. Kawan kawan Ira ramai yang bising. Bising sebab Ira tak mohon kelas sains tu. Lagipun Ira minat biologi. Sains tulen ohh. Satu je sebab kenapa Ira tak mohon kelas sains tu padahal masa tu banyak lagi masa untuk mohon. Sebabnya Ira ni tak layak! Ira rasa diri Ira ni tak setaraf dengan budak budak sains. Nanti kang kalau Ira masuk kelas tu, kecundang teruk aku!!

Bila Ira fikir balik macam menyesal pulak tak masuk kelas sains tu. Tapi mungkin ada hikmahnya kenapa Ira tak buat keputusan betul betul. Then Ira rasa subjek yang ada dalam kelas tu macam susah. Susah nak ambik. Macam biologi, fizik, kimia segala bagai tu err... Tengok dia orang belajar pun dah pening. Hope satu hari nanti Ira berjaya walaupun tak masuk aliran tu. Insyaallah amin... Doakan Ira eh hehehe.

Kalau korang doakan yang baik baik untuk seseorang tu, Insyaallah orang pun akan doakan awak jugak :)

THE END ^_^

3 comments:

Aisyah Sukor said...

Ira, trust yourself okay. you can do it

NUR RAIHANAH said...

goodluck Ira. moga berjaya dlm apa jua bidang yang dipilih yaa.
jemput baca latest entry http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/08/product-review-vietnam-mask-berkesan.html

NUR RAIHANAH said...

goodluck Ira. moga berjaya dlm apa jua bidang yang dipilih yaa.
jemput baca latest entry http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/08/product-review-vietnam-mask-berkesan.html