Tuesday, 2 February 2016

Misi Naddy Elysa...

Assalamualaikum...

Chamomile, sibuk tiru ayat Tengku Mia hihihi... Misi aku sekarang ialah belajar bersungguh sungguh untuk mendapat keputusan yang cemerlang dalam spm. Boleh ke aku dapat straight 9A's? Insya-allah aku boleh dengan izin Allah swt. Aku takut jugak sebab aku dah berjanji tadi kan. Sebab tu aku rasa serba salah nak buat aku janji tadi. Takut janji tak ditepati.

Tak apa Nad, kau kena yakin yang kau boleh buat. Demi masa depan aku yang cerah, aku akan buat. Fokus apa yang cikgu ajar, rajin buat ulangkaji kat rumah. Jangan lupa perintah Allah swt.

                          SPM ! I'M COMING...
HOPE WILL GET FLYING COLOURS :)

No comments: